Poštni hekaton 2023 "PREOBRAZBA POŠTE V SMERI DRUŽBE 5.0"

Preberi večSodeluj

Pošta Slovenije skupaj s partnerji organizira tekmovanje v iskanju inovativnih rešitev na področju dostave in logistike

 

23. in 24. marca 2023, ob 14.00 v prostorih Fakultete za logistiko (Mariborska cesta 7, 3000 Celje).

O dogodku

Kaj je Poštni Hekaton?

Dvodnevni dogodek, 23. in 24. marca 2023, na katerem bodo študentje fakultet (logisti, programerji, dizajnerji in drugi tehnološki navdušenci ter inovativni posamezniki) iskali inovacijske rešitve  za izzive današnjega in jutrišnjega časa na področju dostave in logistike.

Iskali bomo rešitve na področjih, ki bodo imela vpliv na zadovoljstvo uporabnikov in bodo upoštevale, vse kar je relevantno za trajnostno logistiko. Ciljne vsebine lahko naslavljajo razvoj različnih orodij (digitalnih), ki bodo optimizirale procese, omogočale nove poslovne modele, vključevale sodobne tehnologije, delitveno ekonomijo in trajnostne prakse.

V dveh dneh intenzivnega dela, druženja in zabave bodo udeleženci ekipno razvijali inovativne rešitve s področja brezogljične logistike, digitalne preobrazbe, agilne logistike in avtonomnih operacij, vse s ciljem trajnostnega razvoja. Nove rešitve se bodo iskale s pomočjo sodobnih tehnologij, saj bodo udeležencem na voljo nekatera napredna orodja Microsoft Azure in rešitve Pošte Slovenije.

Na dogodku bo sodelovalo 30 izbranih posameznikov (združenih v ekipe). Izbranih bo do 10 ekip s tremi do petimi člani v ekipi. Prisotni bodo tudi mentorji iz najboljših tehnoloških podjetij in razvojno-raziskovalnih inštitutov, ki bodo zagotavljali učinkovit okvir za razvoj prebojnih idej. Ob zaključku dogodka bodo ekipe svoje rešitve predstavile strokovni komisiji ter se potegovale za privlačne nagrade in morebitno povabilo k nadaljnjemu sodelovanju s Pošto Slovenije oz. partnerji dogodka.

Dogodek organizira Pošta Slovenije s partnerji: Fakulteta za logistiko, Fakulteta za gradbeništvo promet in arhitekturo, Fakulteta za pomorstvo in promet, Fakulteta za računalništvo in informatiko, ITC-Cluster, Microsoft Slovenija, Lancom, Solvesall d.o.o., Institut “Jožef Stefan”.

Za hrano, pijačo in energetske napitke bo poskrbljeno.

ORGANIZACIJA in “LOGISTIKA” DOGODKA:

Udeležence iz različnih fakultet bomo v prijavnem in pripravljalnem postopku vodili skozi naslednje mejnike:

1. Prijava na dogodek

2. Vabilo na dogodek (seznanitev z “logističnimi” in organizacijskimi podatki)

3. Predhodna seznanitev z izzivi in ključnimi informacijami (predavanje)

4. Multidisciplinarno oblikovanje skupin

5. Tekmovanje na dogodku

l

Oddaj svojo prijavo zdaj in sodeluj na dogodku!

Kaj iščemo?

Iščemo inovativne rešitve, ki naslavljajo naslednje izzive

Iščemo ideje, ki temeljijo na dobrem razumevanju potreb in želja strank. Preden začnete razmišljati izven okvirjev, jih morate predhodno dobro poznati.

 

1

IZZIV 1: PREOBRAZBA POŠTE SLOVENIJE V MESTIH

  • Rešitve na razvoju pošt v mestih in mestnih jedrih
  • Brezogljična logistika
  • Avtonomne operacije
  • Trajnostni razvoj

2

IZZIV 2: PREOBRAZBA POŠTE SLOVENIJE NA PODEŽELJU

  • Digitalna preobrazba poslovanja pošte
  • Vzpostavitev kratkih dobavnih verig
  • Podpora  lokalni samooskrbi
  • Delitvena ekonomija

Za razvoj produktov vam bodo na voljo servisi in različne platforme.

Orodja

Orodja, ki vam bodo na razpolago

Pošta Slovenije s svojim partnerji izvaja razvojno-raziskovalne dejavnosti, ki so podprte z umetno inteligenco in strojnim učenjem. Tovrstne aktivnosti zahtevajo ustrezne in količinsko zadostne podatke s katerimi je moč kvantificirati in kvalificirati različne procese ali atribute.

1. Platforma Microsoft Azure

  • Večje celovito podporno okolje za kreiranje aplikacij.
  • Vadnice (tutoriali) za uporabo že razvitih API-jev v različnih programskih jezikih.

Povezava do podatkovnih virov, ki jih potrebujete za razvoj naprednih rešitev.

Razvojne aktivnosti zahtevajo ustrezne in količinsko zadostne podatke, s katerimi je moč bolje spoznati procese in druge atribute podjetja.

Koga iščemo?

Študente iz področja prometa in logistike

Študente iz področja informatike in računalništva

Študente iz področja ekonomskih ved

…z znanji kot so dizajniranje poslovno-logističnih rešitev, programiranje ipd.

Poštni hekaton se bo odvijal v naslednji obliki

Študentje se bodo borili za najrazličnejše nagrade. V nagradnem skladu imamo zagotovljene različne materialne in nematerialne nagrade prav tako pa ponujamo priložnost nadaljnjega sodelovanja v razvojno-raziskovalnih aktivnostih.

Razlogi za sodelovanje

  • Možnost poslovnega sodelovanja s Pošto Slovenije in partnerji dogodka
  • Iskanje sinergijskih potencialov obstoječih produktov in storitev z organizatorjem in partnerji dogodka
  • Možnost sodelovanja v nadaljnjih razvojno-raziskovalnih aktivnostih PS in partnerjev
  • Možnost soustvarjanja inovacij na področju AI
  • Možnost razvoja POC-prototipa s partnerji dogodka

Za vas smo pripravili različne materialne in nematerialne nagrade v protivrednosti za več kot 4500 EUR:

1. mesto – 600 EUR

2. mesto – 500 EUR

3. mesto – 400 EUR

 

  • Vsi nagrajeni udeleženci pridobijo karto za Logistični kongres v Portorožu na katerem se bodo zmagovalne ekipe tudi predstavile širši strokovni javnosti (5.-7. april)

  • uporabne nagrade

  • možnost sodelovanja pri nadaljnjem razvoju rešitev

  • Vavčer za uporabo platforme za razvoj rešitev (AZURE) v protivrednosti 3000 EUR za zmagovalno ekipo

 

»Goodie bag« za vse udeležence.

TOP mentorska ekipa

Za podporo in pomoč bo skrbela ekipa poslovnih in tehnoloških mentorjev. Vsaki ekipi se bo pridružil en mentor, ki bo njihov podpornik. Mentor bo dodeljeni ekipi svetoval, z njo delil izkušnje in jo po potrebi povezoval z drugimi mentorji na dogodku.

Glavni koordinatorji mentorske ekipe na inovacijskem dogodku:

Kristijan Perčič

Darja Osvald

Branka Leskovšek

Alen Kahvedžić

mentorjev

partnerjev (podjetja, inštituti, univerze itd.)

Moderator dogodka:

Kristijan Perčič

Mentorji dogodka:

Darja Kuković (DIGI-SI)

Dr. Tomislav Letnik - Fakulteta za gradbeništvo, promet in arhitekturo

Dr. Patricija Bajec - Fakulteta za pomorstvo in promet

Davor Justament - Hrvaška pošta

Dr. Luka Bradeško - Inštitut Jožef Stefan

Dr. Andrej Lisec - Fakulteta za logistiko

Nejc Strnad - PS - Vodja produktov Divizija pisma

Gašper Arnejčič - PS - skrbnik procesa dostave Poštna mreža

Simon Bukanovsky - PS - Strokovni koordinator

Gordana Žvajker - PS - Strokovni koordinator

Tina Šfiligoj - Fakulteta za pomorstvo in promet

SPONZORJI in PARTNERJI dogodka

Ocenjevalni kriteriji

Strokovna komisija bo ocenjevala pet vidikov rešitev 

  • Poslovni vidik , Ali rešitev prinaša dodano vrednost v poslovanju pošte? – 30 točk
  • WOW vidik – Ali je rešitev dosegla dovoljšen nivo presenečenja? –10 točk
  • Inovativnost – Koncept rešitve, inovativnost rešitve, inovativna uporaba tehnologij, kvaliteta rešitve – 20 točk
  • Uporabnost – Ali je rešitev izvedljiva v resničnem življenju? – 30 točk
  • Predstavitev pred komisijo, jasna in prepričljiva predstavitev rešitve – 10 točk

Strokovno komisijo sestavljajo ugledni strokovnjaki in podjetniki, ki vam bodo na voljo tudi za povratne informacije glede vaše rešitve in predstavitve.

Ključne informacije

Časovnica

Pomembni datumi

  • Prijava – do 17. 3. 2023
  • Odločitev komisije in obveščanje udeležencev – do 20. 3. 2023
  • Hekaton Pošte Slovenije – termin: 23. in 24. 3. 2023

Lokacija

Fakulteta za logistiko (UM), Mariborska cesta 7, 3000 Celje (velika predavalnica)

Program dogajanja

Četrtek, 23. 3. 2023
14:00 Registracija in zbiranje udeležencev
14:30 Otvoritev in uvodni pozdrav ter nagovori

15:00 Ogrevanje & predstavitev poteka dogodka & izzivov
15:20 ‘Pitching’ idej in oblikovanje ekip 
16:00 Delo na rešitvah 
18:30 Večerja
19:00 Delo ekip do polnoči 

Petek, 24. 3. 2023
08:00 Zajtrk
08:30 Kako uspešno predstaviti produkt (tehnologija, UX, pitch)
09:00 Delo ekip
13:00 Kosilo
13:30 Delo ekip 
15:45 Oddaja predstavitev
16:00 Zaključne predstavitve idej
17:30 Zasedanje in odločanje komisije
18:00 Razglasitev zmagovalcev in podelitev nagrad

Intelektualna lastnina izdelkov

Hekaton preobrazba Pošte Slovenije v smeri družbe 5.0 bo potekal po konceptu odprtega inoviranja, kjer vsi sodelujoči (udeleženci, mentorji, organizatorji, partnerji) prispevajo s svojimi idejami in razmisleki, pri čemer delijo samo tiste informacije, za katere smatrajo, da jih lahko razkrijejo brez uveljavljanja kakršnihkoli zahtevkov do tretjih oseb (če ima nekdo poslovno skrivnost in jo deli na dogodku, se smatra, da jo je razkril prostovoljno in brez pravice, da lahko karkoli terja od tretjih oseb). V razmerja znotraj ekipe organizatorji ne posegamo. Vsak udeleženec s sodelovanjem na dogodku zagotavlja in jamči, da bo njegov prispevek izključno rezultat izvirnega dela in ne bo kršil nobenih lastniških ali intelektualnih pravic katerihkoli tretjih strank.

Pošta Slovenije d.o.o. ne postane lastnik nastale intelektualne lastnine. V primeru interesa Pošte Slovenije za nadgradnjo rešitve, se bo ta s posamezno ekipo usklajevala individualno.

Projekti se ob koncu naložijo na platformo GitHub in delijo s skupnostjo.

Na Pošti Slovenije s pomočjo Fakultet in partnerjev organiziramo dogodek predvsem z namenom povezovanja aktivnih deležnikov v ekosistemu. Prizadevali si bomo, da bo rezultat čim več povezav študentov, ki se bodo razvili v različna poslovna sodelovanja.

Ne odlašaj in se prijavi na dogodek še danes!

Sponzorji in podporniki

Organizatorji in partnerji

                                             This project has received funding from the European Union’s Digital Programme under grant agreement No. 101082654

                                                                                                                   

                                                                                                                   

Klepet

Pin It on Pinterest

Share This